ادامه اپ چهارشنبه ها
 
open book
راه های تقلب برای لو نرفتن را از ما بیاموزید
پنج شنبه 11 آبان 1390برچسب:, :: 11:33 PM ::  نويسنده : atefeh

 این یکی اپ درباره ی اشخاص هست که هدیه جان گفت درباره ی جاستین بیبر (خواننده 17 ساله کانادایی)اپ کنم

2 تا خبر جدید دارم

1.جاستین دیروز یعنی سه شنبه با برنامه ی ellen show مصاحبه داشت و درباره ی سلنا گومز و البوم جدیدش با الن حرف زد

2.خبری درباره ی مدل موهای جاستین

اول مودل موهاش این شکلی بود

     خیلی نازه

بعد این شکلی شد

   خیلی خیلی نازه

بعد از اونم این شکلی شد

  فوووووق ناز شده

 

فعلا تا اپ بعدی



نظرات شما عزیزان:

hedyeh
ساعت12:23---12 آبان 1390
doroste maral ras mige مساحبه na مصاحبهazizam پاسخ:خب حالا

hedyeh
ساعت12:22---12 آبان 1390
vay che bahal shode valy khodesham k bokoshe be paye raha ye mn nemirese
پاسخ:به پای کی؟
پاسخ:raha etemadi
پاسخ:غلط کردی


DORNA
ساعت12:21---12 آبان 1390
ببخشید ماری همون مارال هستپاسخ:are dg pa kie amashe?

mary
ساعت8:10---12 آبان 1390
khak too saret ba in vebet

abroo y sampado bordi

rasti too dars e emla bishtar khar bezan
پاسخ:این مطلب با رای دوستان(هدیه و درنا)جان گذاشته شده
می تونستن بگن درباره ی کتاب ها اپ کنم که بعدش به قول خودت ابروی سمپاد نره(اصلا مگه سمپاد ابرو داره؟)

 چرا که نه؟ادم باید اپ هایی که میکنه یکم باهم فرق داشته باشه (حالا خوبه هدیه هم درباره ی جاستین اپ کرده  یه موزیک ویدیو هم برای دانلود گذاشته و یکی دو تا اپ هم درباره ی رها کرده که البته از نظر من هیچ اشکالی نداره ولی تو که ادعا داری ابروی سمپاد با این جور چیزا میره چرا به هدیه گیر نمی دی؟راستی هدیه به من گفته که می تونم درباره ی جاستین اپ کنم پس تو دیگه حرف مفت نزن راستی
ممنون از گوشزدت ولی باید بگم من هیچ وقت خر نمیزنم

اگه هم راست میگی خودت فینگیلیش ننویس ببینم چندتا غلط املایی داری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب ماله ما بچه های فرزانگان رشته برای آموزش تقلب به سمپادی ها و غیر سمپادی ها نظر هم بزارین خوشحال می شیم یعنی حتما بزارین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 421
بازدید هفته : 476
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 37910
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 172
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->